Pages - Menu

Search This Blog

Hariyanvi Pappu Jokes

Hariyanvi Pappu Jokes
Ek budha samsung ke showroom me ja ke, 
are bhai sham singh ka mobile 
yade milega k?
shopkeeper: nhi ji.
Budha:fer yade k mile hai?
Sk: samsung ke mobile.
Budha:wo e to bhujun tha.

--

Dada:pote ja ander te mere dand liya.
Pota:dada ibe roti bni koni.
Dada:aare pote roti kisne khani hai,
semi ali budhi te smile deni hai.

--

kanjoos baniya:ke pivega bhai, thanda ak garam?
Guest:Donu mangva lo.
Baniya:ramu nu kar 1 thanda ar 1 garam,
glass pani ka le aa.

--

Appu:allo bachan lag rhya tha, ar dukan angur ki thi.
Pappu:angur ki jagah allu kyu bole hai?
Appu:chup ho ja nhi toh ye makhi aa jengi sun ke.

--

Budha:beta meri dur ki najar kamjor ho gi,
chasma lagana padega.
Appu:babu oo ke chimke hai?
Budha:suraj.
Appu:or kitni dur dekhega babu. 

--

Master:jo tere dhore 1000rs ek goj me,
ar 1000rs goj me ho toh tu ke sochega?
Appu:yah paint kis ki hai.

--

Appu:yar nind koni aandi?
Pappu:nu kar nind ki bat 
dekhan te bariya hai so ja.

--

Appu:O bhai k kare hai?
Pappu:is balak ki awaz record karu hun.
Appu:Kyu?
Pappu:jib u bdaa ho javega 
fer iste iska matlab bhujunga.

--

Pappu:chal bhai aaj chess khelen.
Appu:tu chal bus me ibe sports shoes pher k aya.

--

1 Lugai apne aadmi ne pitan lag rahi thi.
padosi:kyu mare hai?
lugai:is dhore phone kara tha,
Jis se sampark krna chahte ho wo abhi busy h.

No comments:

Post a Comment