Pages - Menu

Search This Blog

Hariyanvi Appu Jokes

Hariyanvi Appu Jokes
Appu: Ye Boyfrnd-girlfrnd ke hove hai?
Pappu:Kuch ni bus chora-chori hove hai.
jisme te ek daand paddi rahve hai,
ar ek charcha karda rahve hai.

--

Appu:doctor meri lugai ne petrol pi liya,
ar uren paren bhajan lag rhi hai.
Pappu(doctor):koi bat nhi 
jib petrol khatam ho javega,
ruk javegi.

--

Appu: Tera babu kitne sal ka hai.
Pappu: jitne ka me hun.
Appu: nu kukar?
Pappu:Jis Din Mai hoya tha Use din oh babu bna tha.

--

Master:balko btao india ka 
jhanda sab te pehla kit lahraya gya tha.
Appu:thodi der soch ke bolya.
.
hawa me.

--

Chori-hai bhagwan,
Kise samajhdar aadmi te mera byah karwa de.
Bhagwan-Ghar Chali Ja Beti.
Samajhdar Aadmi kade byah e koni karda.

--

Appu:maa babu bda sharif aadmi hai,
Maa: kukar beta?
Appu:babu jib b kise chori ne dekhe hai,
Apni ek aankh band kar le hai.

--

Master:cheel ne english me ke khve hai?
Appu:Eagle.
Master:Ar jo cheel bimar ho jave to?
Appu:illeagal.

--

Appu:mere ghar ke garden me 1 bomb milya hai.
Pappu:koi bat nhi,jo 3 tak koi claim na kare,
toh tu rakh liye.

--

Appu:arre tne apni lugai te talak kyu diya?
Pappu:yar wa bdi character less thi.
Appu: Kyu?
Pappu:byah usne mere gel kara,
ar bacha bhagwan te mange thi.

--

T.T :- Ticket dikha.
Pappu:- ya li ji.
T.T :- yah to purani se.
.
Pappu:-fer rail kunsi tu ibe 
ahowroom me te kad ke lyaya hai.

No comments:

Post a Comment